ZECK - sumcový naviják - HR 20
Kód: 100021


Podrobný popis
Detailný popis produktu
S HR 20 sme vyvinuli navijak, ktorý je perfektne prispôsobený lovu sumcov. Sme pevne presvedčení, že sa jedná o revolučný produkt v sumčiarskom sektore.
Tento multiplikátor je na prúte zavesený ako klasický šmýkací navijak. Vďaka tomu je prút fantasticky vyvážený. V porovnaní s ostatnými multiplikátormi je šnúra na cievku navíjaná veľmi rovnomerne bez toho, aby na to rybár musel dávať zvýšený pozor. HR 20 je veľmi stabilný a zároveň veľmi kompaktný. Enormná kapacita cievky a masívny návin na jedno otočenie kľučkou sú ďalšími fantastickými atribútmi tohto inovatívneho produktu.
Funkcia inovatívneho brzdného systému:
Súhra pákovej brzdy (L ako LEVER) a brzdné koliesko (PK ako Pre-Set-Knob) je zodpovedná za výsledný brzdný tlak. V praxi to vyzerá nasledovne.
1. Freilauf (v nákrese vyznačený na červeno)
Odvin šnúry je kompletne voľný a nebrzdený. Toto postavenie býva využité iba zriedka.
2. Zavážacie = Auslege-Position (v nákrese vyznačený žlto)
Páka sa zaaretuje na úrovni troch vyznačených línií. Brzdným kolieskom je nastavený ideálny brzdný tlak na zaváženie montáže. Brzdný tlak si nastavíte sami s ohľadom na okolnosti. Odpadá teda brzdenie odvíjania šnúry z navijaka prstami.
3. Horná brzdná oblasť (v nákrese vyznačený oranžovo)
Toto nastavenie slúži počas zdolávania ako bezpečnostný odstup medzi vlastnou brzdou (oblasť po Strike-Position) a Auslege-Position. Táto oblasť má pri zhodnom prednastavení brzdného kolieska menší brzdný tlak ako spodná brzdná oblasť.
4. Strike-Position (v nákrese vyznačený modro)
Páka sa zaaretuje na úrovni troch vyznačených línií. V tomto bode má brzda podstatne menší tlak v porovnaní s pozíciou nad a pod. Vďaka tomu sa nechá brzdný tlak pri zdolávaní veľmi ľahko brzdným kolieskom prednastaviť. Pokiaľ koliesko otočíš prsty v smere MORE, dosiahneš brzdný tlak cca. 6kg pri pozícii páky v Strike pozícii a maximálny brzdný tlak 12kg, pokiaľ je páka v najnižšej pozícii spodnej brzdnej oblasti.
Poznámka: V prípade potrebného maximálneho brzdného výkonu, je možné brzdné koliesko v Auslege pozícii alebo v pozícii Freilauf ešte viac utiahnuť.
5. Spodná brzdná oblasť (v nákrese vyznačené zeleno)
Táto oblasť slúži na samotné zdolávanie. Čím viac je páka posunutá dole, tým viac brzdnej sily docielime. Na najspodnejšej pozícii je brzdá sila dvojnásobná v porovnaní s pozíciou Strike.
TIP:
Odporúčame nenaplniť cievku navijaka kompletne. Zamedzí sa tým možným problémom pri ukladaní šnúry na cievku. Rovnako si zachováte možnosť použitia Snag Leader.
Dodatočné parametre
Kategória: | Sumčiarské navijáky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.